Dume

Posted: Decembrie 10, 2011 in Uncategorized

Ce intelegi prin individualitate?

Un individ cu personalitate.

 

Ce ti-a zis profa?

Nu prea am inteles, dar a dat de inteles ca ma  fute de ma-ndoaie.

 

Cati ani are fiica-ta?

Un an si maine.

 

Ce tare canta asta…si e orb.

 

Da´ erati 3?

Nu wa, eram eu, Mircea si cu George.

 

Suna-ma recent!

 

Are mama lui Tufa niste ochelari de vede in viitor cu ei.

 

Vai ce merge steaua aia!

Pentru ca e avion…

 

La concert cu BUG Mafia: Fata, astia dau muie la domnisoare! :-s

 

Ce inseamna transhumanta?

Cand iau oile cina.

 

Prof: Maglabaitz Marinela  ramane repetenta, puteti sa ii dai un bip.

 

Fata, am burta cat tzatzele.

Si eu fata. Dar la mine  e mai grav ca am tzatzele mai mari.

 

Proful: Defineste verbul ,,a besi´´.

Definesc eu in pauza…

 

Proful: Nu mai fiti limbuti!

Dom´ profesor, tot timpul jucati snake la ora…

Domnita, daca mai vorbestI te trimit afara in frig, dezabracata!

Ohoo, conasul are fantezii!

Taci conita!

 

Vad baietii ca pe o crescatura inutila in jurul penisului…

 

Proful: Spuneti-i la fraiera aia ca o exmatriculez!

 

Cred ca iau un taxi si dau tzeapa. Ma fac ca intru in casa, intru in casa si de fapt nu mai ies din casa.

 

In liceu aveam un dirig cares Scotea culegeri cum scot manelistii albume.

 

Am pierdut odata un lantz de la bunica si l-am gasit dupa 12 ani intr-un cartof. !?!?!

 

Bai, da´ de ce e asa de frig?

Nu-ti spun!

 

Dom´ profesor, puneti-ne note mai bune, ca ne-ati cam mierlit media!

 

Da´ tu esti paroasa?

Da…

Pai ce ti-a venit sa fii paroasa?

 

Joci tenis cu piciorul?

Nu, cu Stefan.

 

Am iesit asa rau in poza asta. Parca suntem tusea si junghiul.

 

Au facut astia asa niste sireturi de mici, cand fac o funda iese cat un clítoris de furnica.

 

Pilotul: If anyone did smth strange, please present yourself to the cabin.

Pasager: You mean now… or usually?

 

Bai Giani..tre´ sa-l batem pe unul pe care il cheama Gianni. Si nu esti tu!

 

Imi provoci contractii ventriculare premature.

Adica ma iubesti?

Ceva de genul…

 

Da´ ce faceti aicea, beti?

Nu bunica, la o tigara…

 

Vii la mine cand vrei tu. Nu conteaza ora. Oricand intre 7 si 9.

 

De ce te dai cu fixativ pe fatza?

Sa-mi reziste machiajul.

 

Hai cu mine la concert cu Mozart, e live!

Canta Mozart insusi?

 

Macar stii despre ce vorbesc, mambo cretin latin ce esti!

 

Proful: Alexandru Graur, jidan de origine…

 

Proful: De ce razi?

Mi-a fugit un ochi.

Unde ti-a fugit?

Mai incolo…

 

Ii cer lu´ mama bani sa ies cu o fata. 40.000 sucu´ meu, 40.000 sucu´ ei si 20.000 de maxi taxi. Zice mama: ia 100.000 sa ai si pe maine.

 

Dirigu´: De sunt atatia corigenti la biologie? Pai daca nu puteti sa invatati niste trombocite si limfocite da-o-n pizda masii de treaba…

 

Dirigu´: La tine treaba-i buna, dar daca mai chiulesti la romana te iau de nasu´ ala si-ti dau niste pumni in cap!

 

Cine-i grasa grasa la noi in clasa?

Andrada.

Nu, mai grasa!

N-avem…

 

Stati la rand?

Nu, stau la misto.

 

Proful: Unii dintre voi chiar sunt nesimtiti, pe bune acuma…Da´ bine, nu toti.

Ba eu zic sa analizati ca-i globala treaba.

 

Ai vazut ca oamenii din zonele mai calde sunt mai creativi, mai inteligenti? Cei mai multi artisti sunt de acolo. Ce dracu, ai auzit tu de vreun eschimos celebru?

 

Nu stiu ce-i asa de misto sa traiesti pe o insula. E ca si cum ai sta la tara, doar ca ai ocean.

 

Stii cum e… cizamaru´ n-are cizme si cupidon n-are gagica.

 

Voi nu simtiti ca va lasa extremitatile?

Ce extremitati? Tu esti rotund!

 

Papa Nicolau parca e varul obraznic al lui Mos Nicoale.

 

Am scapat elasticul de par in WC.

Ai vrut sa prinzi rahatu´-n coada?

 

Vreti ceva de la magazinu´ Plus?

Da, un minus.

 

Nu-l chema pe Strachinet, o sa ne puna sa facem sex in trei.

Ei cum fata, noi suntem doua si el e unul.

Pai tocmai…

 

Ce tipologii de baieti la masa aia…

Se foloseste cuvantul ,,tipologie´´ la baieti?

Da´ nu-i poseta, sa stii!

 

Cand eran mica voiam sa-mi deschid un birou care sa se cheme ,,Scuze si minciuni´´.

Lasă un răspuns

