Curva de Gica

Posted: Decembrie 8, 2011 in Uncategorized

Sa va povestesc cum a-nceput marea mea iubire:

Eram la tara la bunica si nu mai puteam de fericire

Cand in sat a venit Gica

Eu il iubeam da’ el zicea ca sunt prea mica

Cara tot timpul fanul de la noi din curte

Si-apoi cand pleca fugeam dupa el pe punte

Nu ma vedea, ca de rusine m-ascundeam

El era iute

Eu aveam chisioari scurte

In zori ma trimitea bunica la el sa-i vand urda

Si-i povesteam lu’ matusa Maritza de existenta mea cruda

Pana cand intr-o zi, Gica m-o bagat in sama

Da’ eu eram mica si proasta si-mi era teama

El o insistat, o zis ca-s draguta

Mie-mi placea di el ca semana cu Gutza

O insistat asa di mult ca l-am acceptat

Era tare frumos, daca s-ar mai fi si spalat…

Fugeam in fiecare noapti cu el pi deal

Odata mi-o si promis c-o sa ma duca la Predeal

Ma-ndragostisem nebuneste de Gica

Nu-mi mai placeau nici Ionel si nici Mitica

Pluteam mereu de fericire

Pan-am chicat odata-n cap si-am uitat de orice iubire

Intr-o noapte m-o prins mama-n fan cu Gica

Dupa ci m-o batut mi-o zis ca-s mai mult proasta decat frumusica

De aici s-o cam stricat toati

Mama-l fugarea pe Gica cu toporu-n fiecare noapti

Dupa ci i-o spart capu’ si i-o rupt mana de la cot

Gic-o vinit la mini si mi-o zis: “Fa, nu mai pot!”

O trecut mult timp pan’ m-o lasat mama sa ies din casa

M-o tuns si mi-o ras sprancenele ca sa nu mai fiu frumoasa

Gica cand m-o vazut o chicat la pat

Asa de tari  l-o speriat

Fata mea di baiat

D-apoi vlajganu’ o apucat-o tare

L-am prins odata c-o fata-n fan, plin de sudoare

M-am apropiat si noroc c-o crezut ca-s Mitica

I-am chiflijit pe-amandoi ca pe-o furnica

Lui i-am frant gatu’ c-un ciot

L-am intzepat cu grebla pan’ i-o dat sanjili din bot

I-am legat maciuca di copita la cal

Si-am pus calu’ sa fuga-n jos pi mal

Pi curv-am sufocat-o cu doua kile de fan

Si-n rest ci sa va mai spun?

Amu’ mi-o crescut sprancenili si paru’

Si lu’ Gica nici ca-i mai duc doru’.

Lasă un răspuns

